Повернення та обмін
ПОВЕРНЕННЯ НЕЯКІСНОГО ТОВАРУ
За законом України, є 2 причини, через які Ви можете повернути товар. Перша – це товар неналежної якості. Якщо Ви придбали товар із явним заводським дефектом, Ви маєте право повернути такий товар, спираючись на статтю 8 «Про захист прав споживача». Бракованим вважається такий товар, у якому:
- Усунення дефекту неможливе;
- На усунення дефекту потрібно більше двох тижнів;
- Дефект змінює товар так, що він не відповідає своєму опису в договорі про покупку.
Бракований товар підлягає поверненню, після чого Ви вибираєте зручний для Вас спосіб компенсації:
- Обмін виробу на аналогічний такої ж якості (якщо на даний момент такого ж немає, Ви можете почекати, поки з'явиться або вибрати інший спосіб компенсації);
- Отримати інший товар на ту саму суму, яку Ви заплатили за бракований товар;
- Повернення грошей на ту саму суму, за яку Ви купили цей товар.
ПОВЕРНЕННЯ ЯКІСНОГО ТОВАРУ
Друга причина – товар якісний, але він Вам просто не сподобався або не підійшов за кольором, розміром тощо. Протягом 14-ти днів Ви маєте повне право повернути товар, що вам не сподобався. Для цього є кілька умов, які мають бути дотримані з Вашого боку:
- Наявність номеру замовлення з інтернет-магазину Morning Star доводить, що цей товар Ви придбали саме у нас (уточнити можна в менеджера +380664009503)
- Збереження повної комплектації товару;
- Збереження цілісного заводського пакування, пломби, печаток та бірок;
- Товар збережений у тому вигляді, в якому був куплений;
- Товар не використовувався.
Пам'ятайте, що у разі повернення якісного товару, закон України захищає не лише Вас, а й наступних покупців. Товар, який Ви повернули тільки тому, що він не сподобався особисто Вам, буде проданий тій людині, якій цей товар сподобається. Він буде використаний за призначенням і тому важливо, щоб він залишився таким самим, яким потрапив у Ваші руки.
ЩО РОБИТИ, ЯКЩО ТОВАР ВАС НЕ ВЛАШТОВУЄ:
- Ви можете зателефонувати за номером - 0664009503 та уточнити всю процедуру повернення або обміну товару у менеджера;
- Вказуєте ім'я, прізвище та номер замовлення на нашому сайті (приходить Вам у вигляді e-mail повідомлення після повного оформлення замовлення на нашому сайті);
- Якщо у Вас немає цих даних, вкажіть місто та приблизну дату оформлення замовлення, щоб менеджер міг знайти Ваше замовлення в базі та підтвердити те, що Ви є нашим клієнтом;
- Вкажіть причину обміну чи повернення товару;
- Опишіть дефект або причину обміну/повернення товару та на прохання менеджера надайте фото доказ;
Товари, що не підлягають поверненню та обміну згідно із Законом України «Про захист прав споживачів» та «Договором оферти магазину Morning Star» (крім випадків браку):
- Усі головні убори (шапки, баффи, балаклави, кепки, снепбеки та інші);
- Панчішно-шкарпеткові вироби;
- Спідня білизна;
- Рукавички.
ЯК СПРОСТИТИ ПРОЦЕДУРУ ПОВЕРНЕННЯ ТА ОБМІНУ ТОВАРУ?
Перед тим, як забрати товар із «Нової Пошти», відкрийте упаковку та переконайтеся, що Вас все влаштовує. Це допоможе Вам значно скоротити часові витрати на повернення у разі заводського браку або якщо товар Вам не сподобався. При отриманні «накладеним платежем» обов'язково ознайомтеся з товаром при отриманні, по можливості приміряйте його прямо у відділенні.
КОМПЕНСАЦІЯ ГРОШЕЙ ЗА ТОВАР І ДОСТАВКУ
- Якщо Ви відмовилися від товару на точці видачі «Нової пошти», Ви не сплачуєте жодної копійки за товар та за доставку (при доставці «Післяплата»);
- Якщо на момент повернення в касі не виявилося потрібної суми, ми зобов'язуємося повернути Вам Ваші фінанси в період 7 днів з моменту отримання Вашої заявки на повернення грошей за покупку;
- Якщо Ви вирішили повернути товар після покупки, Вам необхідно повернути товар до нашого відділення «Нової Пошти» (БЕЗ НАКЛАДЕНОГО ПЛАТЕЖУ). Це робиться, щоб уникнути шахрайства з боку клієнтів. Ми не маємо гарантій, що кожен клієнт поверне нам саме наш товар. Після того, як ми приймемо товар, перевіримо комплектацію та визначимо причину відмови від товару, ми повернемо Вам ваші гроші на картку. Гроші за доставку ми компенсуємо лише у разі заводського браку. Якщо Ви повертаєте нам товар, який Вам не сподобався, за пересилання товару платить клієнт.
ОБМІН ТОВАРУ
В якості компенсації, за законом України, ми надаємо Вам право обрати такий самий товар з іншої партії, або вибрати інший товар на ту саму суму грошей. Якщо Ви хочете обміняти заводський брак, доставку в обидві сторони сплачуємо ми. Якщо ж ви змінюєте якісний товар, за доставку платите Ви.